Thursday, July 16, 2009

Sem 7..Sem Baru.....Cerita Baru...

14hb Julai 2009 memang saat yg paling mendebarkan,menakutkan....
apa taknya, kena present viva proposal...present depan 140 orang dah 1 hal, ada lect penilai lagi....takut sangat2 dapat soalan yg tak dijangka...
tapi..Alhamdulillah....proposal saya diterima cuma banyak lg yg perlu diperbaiki...
tajuk saya memang sanagt ringkas & mungkin biasa dibuat..tapi pada saya biarlah senang asalkan saya faham apa yg saya nak kaji & dapat belajar sesuatu drpada kajian tersebut....InsyaAllah...
tapi, tu baru satu permulaan, lepas ne banyak lagi yg perlu saya hadapi n teruskan sampailah proposal tu diiktiraf jd sebuah tesis...
semoga saya dapat hadapi cabaran ne dengan tabah n cuba buat yg terbaik utk diri saya.....InsyaAllah.....

No comments:

Post a Comment