Monday, May 16, 2011

SeLaMat Hari Guru...

Wahhh....akhirnya,hari ni hari pertama aku sambut HARI GURU sbg CIKGU. Sgt teruja,tp bila ada org wish,aku rasa terharu,sedih lak...xtau knapa. Ni la cita2 aku sejak aku tadika lg. Aku suka tgok Cikgu Zarina mengaja. Alhamdulillah,Allah permudahkan jalan tuk aku capai cita-cita aku. Sekarang, baru aku tahu,bukan mudah nak jd seorang pendidik. Bukan mudah nak 'mengorangkan orang'. Masih banyak yg aku perlu faham & pelajari tentang dunia seorang CIKGU. aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada sape2 yg da penah ajar sesuatu pada aku..xkira cikgu secara rasmi ke tak kan. jasamu tetap kukenang...Ucapan tuk diri sendiri,
"SELAMAT HARI GURU TUK ROSZILA RAMLI, SEMOGA TABAH DAN IKHLAS MENJADI SEORANGG CIKGU.JADILAH ANAK YANG BOLEH MEMBANGGAKAN KELUARGA & BERILAH ILMU YG TERBAIK KEPADA ANAK DIDIKMU, INSYAALLAH....."
bersyukur pada Allah sb bg aku kesempatan capai cita2 aku & murahkan rezeki aku selama ni..Alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment